What a girl want, what a girl need..

Igår va de först tjejmiddag som gällde. Vi är sjuka tjejer! hur som helst, hade riktigt kul. Efter vi vart hos Miranda och förkrökat så tog vi pendeln till rönninge igen, blev ännu en fest kväll i Nytorp. Mycket skönt och trevligt folk. MEN, vafan blev alla så jävla suriga igår för att jag inte typ gick breve er och pratade med er hela tiden?
Förstod ingenting där ett tag.
Blev väckt av att ett nummer jag inte kände igen ringde, va i helvete tänkte jag.. Skiter i att svara, ringer igen, klickar bort vibrationen, fan då, jag sover ju!? Ringer igen, jag svarar.

- Hallå det är Jocke, du har min mössa va?
- Ja det har jag!
- Okej men är snart utanför så kom och lämna den?
- NU?
- ja?
- *suck*.. du väckte mig!
- haha det är bara gå upp.
- Okej då..

Så då va det bara att gå upp, nu ska jag försöka tigga cigg av någon. It really needs right now. Och kommer ladda upp en mamma bilder sedan om natta kan vara snäll och lägga ut allting på facebook. Pusspuss på er!

Kommentarer
Postat av: miranda

fyfan va full jag blev igår :( Sen kom en random kille fram och vänta med mig i rönninge på bussen.. sen när ja kom till södertälje kom en annan random kille fram och följde mig enda hem till dörren.. hahah!

2009-10-25 @ 13:11:05
Postat av: emma

hahahahahahahahahha! jag va fan orolig när jag vaknade, undrade hur fan du kom hem. Men vilken tur att det finns sådana gentlemän då :)

2009-10-25 @ 14:00:42
Postat av: Nathalie

haha vem fan blev sur? :P

2009-10-25 @ 14:47:50
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0