tik tok on the clock but the party don't stop


Nathalie, Josefin, Miranda, Jag & Aina


Josefin, Nathalie & Jag. Jag och Nathalie gjorde en kortlek.


Så här kul har vi.


On our way to Nytorp


Söta Miranda & Nathalie


Vi kommer alltid vara klockrena, även fast vi alla är galna och sjuka i huvudet.


Inga kommentarer.


Me and my boo


Jag


Miranda, är du någonsin seriös?


Nathalie & Galstad


Aspen, Landström och Carlberg


Carlberg & jag


Robin känner sif fett stolt över att få bli pussad utav två snygga tjejer.


Blev ett jävligt långt inlägg, tror inte ens det här är alla bilder, nej det är det inte. Finns massa mer roliga. Ska surra lite med Nathalie och se om hon kan skicka över fler.
Puss puss på er


Kommentarer
Postat av: ida-take it or leave it

Fan va snyggt du passade i röda läppar hottie!

2009-10-27 @ 17:22:52
URL: http://lifeoftomorrow.blogg.se/
Postat av: mirris

nej de kan ja inte :D

2009-10-27 @ 18:27:00
Postat av: Jennie

EMMMA INGA RÖDA LÄPPAR!! du ser ut som en fucking tant :O

2009-10-27 @ 19:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0