please, please.. Don't leave me

åh hej och hå, har varit hos Paulina och hämtat lite saker. Josefin följde med mig, det tog sin tid att gå tid, vi va ute över en timme och bara gick liksom. Bra träning, eller?

Hur som helst, nu ska jag duscha och fixa mig och massa sådant. Tagga till med lite bra musik kanske. Egentligen skulle jag bara vilja vara hemma och sova. Skulle vara så skönt. Men tror inte jag är kvar på tjejmiddagen så länge. Känner inte för de alls när jag tänker efter. Men det blir nog kul när jag är där. Ska inte alls bli så sent. Tänkte ta max 2 öl. Blir kanoners så tror jag. Lägger in en dagens outfit innan jag går ut också.

Pusspuss så länge


Kommentarer
Postat av: ml

kom hit och hjälp mej med min blogg..

2009-10-24 @ 19:28:33
URL: http://mlwidlund.blogg.se/
Postat av: amanda

hur läker man ett brustet hjärta? :'(

2009-10-25 @ 09:47:52
URL: http://fannyamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0