ny kategori, hair care.



Skapde en ny kategori som jag känner kommer fyllas ut ganska mycket här i bloggen eftersom jag självhar saboterat sönder mitt hår, färgat, klippt m.m. Jag har gjort det mesta. Så här skriver jag allt om hår med mera.

Denna hårinpackning köpte jag igår och provade direkt när jag kom hem. Jag vet inte riktigt om man kan känna så stor skillnad direkt. Men hur som helst så tycker jag den är skit bra, kommer nog fortsätta köpa den. Mitt hår känns mycket mycket bättre redan efter en användning. Den va tydligen ny hos frisören och han tyckte jag skulle prova den. Produkten förebygger slitage av sprött och skadat hår. Precis vad mitt är. Även väldigt torrt, så ska köpa någon produkt som förebygget torrt hår också.

Fem av fem toasters!


Kommentarer
Postat av: ellen

L´Oreals inpackningar är superbra. :)



Svar: Härligt! Jo det är toppen med mig :D

Hihi jag tycker du ska se Flickan som lekte med elden ;)

2009-10-31 @ 21:11:47
URL: http://ellenstjernholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0