När du inte rör mig, kan du ha hittat nån annan

Jag vill ha dig..
Det är någonting med dig som jag aldrig sett i någon annan förut. Jag vet inte vad det är, kan du berätta? I din famn är jag som tryggast.

Hos Dig är jag stark
Hos Dig är jag underbar
Hos Dig har jag allt
Där vågar jag stanna kvar
Men när Du inte ser
När Du inte rör mig
Kan Du ha hittat nån annan
Säg nu hur Du ser mig


Hur kan en text vara så lik? Hur kan den spegla ens känslor så bra? Patrik Isaksson förstår mig helt enkelt..




Kommentarer
Postat av: ..

1 ord? Nationell kanske

2009-10-26 @ 21:50:28
Postat av: emma

tror du inte jag vet vem det är som kommenterat ovan eller?

vad fan snackar du om? Tror du det skulle ha en betydele till varför jag tycker om DIG så har du ju missuppfattat allt.

2009-10-27 @ 05:22:42
URL: http://uselessblockhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0