I don't know if I can yell any louder

Har en konstig känsla i hela kroppen, går nästan inte att beskriva. Liksom full på känslor men ändå tom. Känner för att bara gråta i timmar, men samtidigt känner jag mig lycklig. Hur går det ihop? Livet rullar på alldeles för rba just nu. Men samtidigt inte alls. Allt går åt helvete och allt går fantastikt. Jag antar att det går bra på vissa håll och dåliga på andra.

Känner mig varm i hela bröstkorgen, en underbar känsla. Men samtidigt så känns hjärtat för tungt för att bära. Vad är det här? Det är sjukt.
Tänker på så mycket saker, bra saker och dåliga.

Jag är så jävla glad över att saker mellan oss två äntligen, efter nästan två år, börjar ta fart. Mer fart än innan iallafall. Men samtidigt gör någonting ont, så smärtsamt så att jag inte ens kan öppna käften för att säga någonting om det. Det känns rätt, så rätt. Men det känns som jag kommer sluta här ensam och tårfylld i slutändan iallafall. Så osäker, men ändå så trygg i dina armar. Allting är komplicerat..

Ska sova nu, kommer bli skönt, underbart skönt. Att få blunda ett tag, och slippa allt. Upp halv 5. Pusspuss på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0