dresscode FREDAG

Alla va riktigt jävla torra och ingen klädde ut sig, lite halv tråkigt. Men jag och Calle sket i, ingen direkt utklädsel men vi körde på skjorta med väst/kavaj. Svart nedtill. Kommer bilder när jag får tag på dem. Men här är iallafall min dresscode för igår.

Pälsmössa - ginatricot, lackleggins - ginatricot, skjorta - låtsas pappas, skor - din sko (syns ej på bilden), halsband - six, skärp - HM, kavaj - Nathalies! från hm barnavdelning om jag inte minns helt fel.



Förresten, natta?! Har du fått mitt sms om att jag har din kavaj. Du glömde den förra helgen.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så det är du som har min kavaj! Nej jag har inte fått nått sms :O Jag får komma och hämta den någon dag :) men visst är den underbar?



uber snygg outfit!

2009-10-31 @ 21:02:55
URL: http://ernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0