fucked up

Känner mig verkligen fucked up både på insidan och utsidan. Livet är en plats som endas är till för förvirring och för att vilseleda sig själv. Och jag lyckas verkligen bra med det.
Jag saknar dig, jag älskar dig, jag hatar dig, jag vill aldrig mer se dig, jag vill vara med dig, jag vill kyssa dig, jag vill spotta på dig, jag vill vara med dig tills jag dör, jag vill att du ska dö, jag ville aldrig att det skulle bli såhär.
Allt är bara ett jävla spel som är omöjligt att vinna.
Jag är som ett pussel, och du en av bitarna. Jag är inte hel utan dig.

Det är så jävla lätt att börja babbla om depp saker, men ska inte göra det här inlägget allt för nerdränkt i sorger. Ska snart äta mat, tänkte ta en jarre, sen duscha, sminka mig och klä på mig, sedan gitta ut.

nu tog de stopp, har verkligen inget att skriva.
Aja ska fan lägga upp kvällens outfit sen. Måste! blir nog en svart fodralklänning. Tror de heter så? Aja. Shit the same. Tisha, tunika, fodral. Allt är samma sak. Pusspuss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0