Känner tomheten inom mig igen, skulle gärna bara lägag mig i sängen och gråta ut och sen sova. Fan vad mycket skit du lämnade kvar när du lämnade mig. Så in i helvetes mycket sår som aldrig läker. Det gör så ont, fan för dig. Jag orkar inte ens tänka på dig. Imorgon är det exakt en månad sedan, och ändå känns det som om de vore igår men samtidigt en evighet sedan. Så jävla länge sen, men ändå så nära.
Bara på grund av dig, så gör det ont att andas..
Bara på grund av dig, så vill jag dö.
Du är ond, fylld med skit. Det finns fan inget gott i dig.
Jag hatar att jag älskar dig, och det här är så jävla jobbigt.
Det här suger ur min livskraft.
Jag har ingen lust kvar längre, och nu känns det som att det går nerför.
Förlåt, men jag hatar dig..

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Emma du är stark! Du har en kämparglöd som många önskar att dom hade. Visa vilja och känn din tro på att du kan klarar det här. Är det värt att må skit? Nej! Är det värt all denna sorg? Nej! Vill du så kan du! Det vet du om och det gör jag med. Vill du ha stöd? Någon att prata med eller bara gråta ut? Så hoppas jag att du vet att jag ställer upp. Kommer alltid att finnas för dig.

2009-10-04 @ 17:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0