best kind of love

Här har ni en groving enkel design till vidare. Pallar inte sitta och kriga. har rpecis draig i mig en kebab pizza special, to die for. NEXT; tvn.

Sen ska jag fan sova, pallar inte försova mig och va seg som en jävla gorilla i skolan imorgon. Men fan vad veckan har gått fort konstigt nog.
Har inge planer inför helgen heller, tänkte skita i alkoholen iallafall. Kan vara nyttigt för kroppen! eller? Längtar tills imorgon. Fredagsmys. Någon annan tråkig jävel som hade tänkt att skita i att dricka den här helgen som jag känner? Ring mig isf!

Asså det är fan sjukt, jag är riktig knarkare. Känner saknaden över hostmedicin med morfin i så att man blir galet trött och bara deckar dirr. Haha, keff jag är men de e sant. Saknar den där jävla medicin jäveln. Man sov fett gott när man hade tagit den. Ska fan köpa och ha bara för att, 1; jag sover bättre. 2; Blir aldrig hostig! ;) 3; den är fett god!

Aja, nu är det tvn som gäller.
PÖSSPÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0